Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Nintento geeft geld niet terug na offline halen servers. wat zijn mijn rechten?
Het gaat om deze mededeling van nintendo?
https://www.nintendo.nl/service-en-info/software-kopen/downloadbare-games/nintendo-eshop/aankondiging-van-de-beeindiging-van-aankoopmogelijkheden-in-de-nintendo-eshop-voor-de-wii-u-en-de-nintendo-3ds-2174073.html?utm_medium=social&utm_source=twitter&utm_campaign=eshop%7c3dswiiueshopclosure%7co1%7cm_id_fpikgjz32y11%7c1234567%7cw8" target="_blank">https://www.nintendo.nl/service-en-info/software-kopen/downloadbare-games/nintendo-eshop/aankondiging-van-de-beeindiging-van-aankoopmogelijkheden-in-de-nintendo-eshop-voor-de-wii-u-en-de-nintendo-3ds-2174073.html?utm_medium=social&utm_source=twitter&utm_campaign=eshop%7c3dswiiueshopclosure%7co1%7cm_id_fpikgjz32y11%7c1234567%7cw8
de wii u en de 3ds bestaan al sinds 2011. het is net als met de telefoons, ipads en laptops.
op een gegeven moment zijn ze zo oud, dat er geen ondersteuning meer wordt gegeven.
en je geld terug vragen voor iets wat pas over een jaar gebeurt? dat gaat niet lukken.